Elektrodistribucija Srbije (EDS) saopštila je da je u Novom Sadu otvorila još sedam šaltera za reklamacije zbog velikih problema sa računima za struju.
@ Slovenac
Ima i drugo rešenje. Da se EPS vrati u stanje u kome je bio pre dolaska ministarke, bivše agentkinje za uvaljivanje kredita (i EPS-u) i "norveških stručnjaka", bankara u Nadzorni odbor EPS-a, da se pokuša sprečiti odlazak profesionalaca i da se EPS oslobodi "stručnjaka" sa kupljenim diplomama i onih koji primaju platu, a i ne dolaze na posao.
U EPS su generacije ulagale, a on je sada na najnižim grana u zadnjih 70 godina. Zbog čega?
Od novembra brojilo ne radi. Prijavlji ala nekoliko puta niko nista. Svaki mejl odgovor da sam odbijena.Sami pisu tračune kako hoće i rade sta hoće pri tom dva meseca nisam bila u NS a račun 35.090 pa ko je onda potrošio kad ja vec nisam bila tu. Lopovi uzas . Ja vise ne znam sta da radim i gde da idem.
Da se razumemo, ne postoji više ElektroVojvodina Novi Sad. Preuzeo nas Beograd. Stali smo nekom na žulj, pa kreće osveta. Novom rukovodstvu treba moooooogo više para, nego prethodnoj smenjenoj ekipi rukovodstva. A od koga će uzeti, nego od poštenog sveta, potrošača. Svi mi potrošači smo u mat poziciji. Ako ne platiš struju, toliko kolko oni narede, zna se šta sleduje. Zakon ih štiti ko bele medvede, a ne može im niko ništa. Potrošači će stradati najviše (samo pošteni potrošači). Doći će do isključenja struje po domaćinstvu, ili konfiskacija imovine, na ime neplaćenog računa ( cifre duga idu od 6000 din do 160000 din na ime normalne potrošnje struje po domaćinstvu, a ne potrošnja neke firme).
Draga moja direktorice,meni je potrošnja za avgust O KW,pošto je novi priključak sat je na ulici ,nema razloga da se ne ocita,tako da netko laže da su brojila ocitana.A potrošeno je oko 400KW,i po kojoj tarifi obracunavate te ne popisane KW.Kad se spoje sa septembrom zna se po kojoj.Sram Vas bilo!
Rekli su da je 28 septembar pislednji dan za uplatu, a ja dobila danas 1 oktobra racun. Drugog septembra sam uplatila za avgust, medjutim nigde nepise da je uplata izvrsena. Sutra 2 oktobra idem da platim za septembar. Imam puno godina ali ovako nesto nisam dozivela.
To se desi kad zaposle drvoseče da dobijaju plate a ništa nerade.Treba da zarade na neki način a oni to s pljačkom najbolje znaju.Mladi rukovodeći kadar zaposlio svoju užu i širu familiju u epsu da nerade a imaju platu.Pod parom za naše najmilije.
Danas je stigao račun za avgust,prethodni uredno plaćen( kasnio 10 dana). Julski odmah uplaćen i naravno nije proknjižen. Ima li jedan advokat koji bi zastupao nas uredne platiše. EPS je banda nesposobnih i bahatih. Sa njima nema smisla dopizivati se i žaliti se. Tužba i kraj,dosta maltretiranja.
Jedini koji pokazuju drastično nepoznavanje funkcionisanja elektroenergetskog sistema ste upravo VI, gospodo iz EPS-a, koji niste u stanju da očitate brojila i pošaljete račun za struju na vreme.
Ja i dalje čekam račun iako je prvi oktobar. Naravno da se radi o računu za avgust. Zbog svega ovoga neću stići da dobijem 5% umanjenja VAŠIM propustom iako je ceo avgust napolju bio pakao i klima je radila danonoćno.
Ako je softver nov, onda bi trebalo da radi bolje od starog, inače što ste ga menjali?! Ako radnicima treba vremena da se uhodaju da nauče da ga koriste, onda se obuka radi PRE nego što se softver iskoristi.
I ja sad treba da verujem preduzeću koje ne zna da očita strujomer da će znati da upravlja nuklearnim elektranama koje se najavljuju. Pa vi niste normalni. Napravili biste Černobilj 2.0 u roku od nedelju dana. Možda protiv VAS treba napraviti protest jer litijum kakav god da je, nije radioaktivan.
Ako novi softver nije mogao da unese deo očitanih stanja kako su računi ispali astronomski, mogli su biti samo manji? To vi farbajte nekog drugog! Drugo pitanje je, zašto postoji problem samo ili u većini sa brojilima na daljinsko očitavanje, jer softver obradjuje podatke svih brojila. Ja imam staro brojilo i sve je OK, jedino što račun kasni. Račun sam dobila tek danas, ali to je nešto drugo i manje zlo!
Ima j online opcija - odgovor na reklamaciju ne postoji. Samo uživajte u svojim izborima! Biće još bolje kad pored ovih lopova krene i vracanje kredita!
ste i sami krivi za to. Zasto ste mazohiste? Pa ako vam smeta kako rade, valjda imate jedno 10 snabdevaca struje, kao i mi u SLO? Pa se lepo odjavis od EPS i uzmes drugog snabdevaca koji ne krade?
Juče 30.9 dobio račun na kome piše da je izdat 20.9. Mislim da je vreme da se preCednik oglasi po ovom pitanju ako eto on lično ne može da nam na vreme očita i dostavi račune.
Skinu el.brojilo bez ikakvog obaveštenja i zakonskog obrazca o zameni el.brojila koje su dužni da ostave makar kod mernog mesta.
El.brojila skidaju ne ovlašćena lica, bez prisustva ovlašćenih osoba iz distribucije.
El.brojila mesecima posle zamene nisu pregledana i plombirana,na izvolte.
Krivični zakon prepoznaje gore navedena dela samo su institucije blokirane,pa vi izvolite "reklamirajte".
...čemu ona služi kad ljudi i po suncu i po kiši stoje u ogromnim redovima napolju? Letos klimatizovana zvrji prazna (pardon, unutra dva radnika na šalteru, dva potrošača i čuvar reda koji je "glavni")... a napolju na +40°C stotine ljudi se muče, ni krivi ni dužni. Sramota !
To su posle Covida nastavili da rade i u bankama, PIO, RFZO.... Čije su to sale?
Očitavaju brojila na vreme?
A zašto onda izdaju račun 24. u mesecu, to PIŠE na NJIHOVOM računu? Još očekuju da ih platimo 28. u mesecu (uzgred platio prošli 28. a oni ipak nisu dali 5% popusta)!!
Dakle ako ga izdaju 24., nisu ga dali pošti 24. u 8 ujutro.
Pošta treba da sortira i raznese na desetine hiljada koverti za 3 dana da bismo ga mi dobili 28., a mi treba da uzmemo 28. godišnji na poslu i čekamo poštara pred kućom da bi što pre tog istog 28. platili.
I to je sve traje mesecima tako SAMO zbog uvođenja novog softvera?
Pa ne uvodi se softver brenerom i hiltijem, valjda se prethodno osmisli i pripremi organizacija tranzicije. Računari izvlače ili uvlače podatke veoma veoma brzo, možda velike baze ne prenose u minutima, ali svakako ne u mesecima.
Da li ste vi normalni?
Neko očito niti ima plan niti ima znanje. Ali mu izgovori ne nedostaju.
I da, narod je uvek kriv što negoduje jer šta narod zna.
Ako su u prethodnom periodu sva brojila očitana i potrošnja zabeležena, šta ti ljudi traže ispred vaših prostorija, koliko meseci treba da se žale na vaše račune i kad je sve med i mleko zbog čega otvarate sedam šaltera za reklamacije. I na kraju, logično pitanje: koga la*ete?
Ne treba nam još jedan šalter,nego ispravni računi i na vreme dostavljeni!Šta će nam još jedan šalter kad ionako malo kome uvaže reklamaciju!Tražimo normalno očitanu potrošnju i ispravne račune!A ne još jedan šalter...
Hvala lepo baš ste nam pomogli! Da ste radili svoj posao kako treba, ne bi ljudi dolazili u ovolikom broju. Da nije novinara ne biste ni ovoliku učinili!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EDS: U Novom Sadu otvoreno još sedam šaltera za reklamacije na račune za struju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.10.2024.
•12:10
Komentari 36
Ратко
Doki
Moguće rešenje
Ima i drugo rešenje. Da se EPS vrati u stanje u kome je bio pre dolaska ministarke, bivše agentkinje za uvaljivanje kredita (i EPS-u) i "norveških stručnjaka", bankara u Nadzorni odbor EPS-a, da se pokuša sprečiti odlazak profesionalaca i da se EPS oslobodi "stručnjaka" sa kupljenim diplomama i onih koji primaju platu, a i ne dolaze na posao.
U EPS su generacije ulagale, a on je sada na najnižim grana u zadnjih 70 godina. Zbog čega?
Ivana
Ime nebitno
Sesula
Dana
Rekli su da je 28 septembar pislednji dan za uplatu, a ja dobila danas 1 oktobra racun. Drugog septembra sam uplatila za avgust, medjutim nigde nepise da je uplata izvrsena. Sutra 2 oktobra idem da platim za septembar. Imam puno godina ali ovako nesto nisam dozivela.
Nezadovljni građanin
Sanja
Komšinica
Dejan
Ja i dalje čekam račun iako je prvi oktobar. Naravno da se radi o računu za avgust. Zbog svega ovoga neću stići da dobijem 5% umanjenja VAŠIM propustom iako je ceo avgust napolju bio pakao i klima je radila danonoćno.
Ako je softver nov, onda bi trebalo da radi bolje od starog, inače što ste ga menjali?! Ako radnicima treba vremena da se uhodaju da nauče da ga koriste, onda se obuka radi PRE nego što se softver iskoristi.
I ja sad treba da verujem preduzeću koje ne zna da očita strujomer da će znati da upravlja nuklearnim elektranama koje se najavljuju. Pa vi niste normalni. Napravili biste Černobilj 2.0 u roku od nedelju dana. Možda protiv VAS treba napraviti protest jer litijum kakav god da je, nije radioaktivan.
Maja
ligika
Zebra
Slovenac
Garancija ne funkcio
Po preporuci preCednika kupljen? Mogao je Brnabickin brat to do sada popraviti?
Mile
Daja
pajo patak
Ns
"Kladionica"
El.brojila skidaju ne ovlašćena lica, bez prisustva ovlašćenih osoba iz distribucije.
El.brojila mesecima posle zamene nisu pregledana i plombirana,na izvolte.
Krivični zakon prepoznaje gore navedena dela samo su institucije blokirane,pa vi izvolite "reklamirajte".
Novosađanka
Ringla stara
Zla...
To su posle Covida nastavili da rade i u bankama, PIO, RFZO.... Čije su to sale?
Nikola
A zašto onda izdaju račun 24. u mesecu, to PIŠE na NJIHOVOM računu? Još očekuju da ih platimo 28. u mesecu (uzgred platio prošli 28. a oni ipak nisu dali 5% popusta)!!
Dakle ako ga izdaju 24., nisu ga dali pošti 24. u 8 ujutro.
Pošta treba da sortira i raznese na desetine hiljada koverti za 3 dana da bismo ga mi dobili 28., a mi treba da uzmemo 28. godišnji na poslu i čekamo poštara pred kućom da bi što pre tog istog 28. platili.
I to je sve traje mesecima tako SAMO zbog uvođenja novog softvera?
Pa ne uvodi se softver brenerom i hiltijem, valjda se prethodno osmisli i pripremi organizacija tranzicije. Računari izvlače ili uvlače podatke veoma veoma brzo, možda velike baze ne prenose u minutima, ali svakako ne u mesecima.
Da li ste vi normalni?
Neko očito niti ima plan niti ima znanje. Ali mu izgovori ne nedostaju.
I da, narod je uvek kriv što negoduje jer šta narod zna.
Prevaranti
Kolbas
Pitanje
NS
Ja
Nikola
Mile
Tamo vamo
distopija
Za 200 godina ce se pitati kako od prosperiteta dodjes do sunovrata.
Dobro pre sns je bio slobica ali je on uzgojio radikale.
Jova
lol
Hahahaha reklamacija podneta pre 2 meseca, ni a ni b od tad od doticnih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H