Autor: 021.rs

Novi Sad
01.10.2024.
12:10
Elektrodistribucija Srbije (EDS) saopštila je da je u Novom Sadu otvorila još sedam šaltera za reklamacije zbog velikih problema sa računima za struju.
  • Komšinica

    01.10.2024 17:00
    nesposobnost ili pljačka
    Danas je stigao račun za avgust,prethodni uredno plaćen( kasnio 10 dana). Julski odmah uplaćen i naravno nije proknjižen. Ima li jedan advokat koji bi zastupao nas uredne platiše. EPS je banda nesposobnih i bahatih. Sa njima nema smisla dopizivati se i žaliti se. Tužba i kraj,dosta maltretiranja.
  • Dejan

    01.10.2024 16:15
    Jedini koji pokazuju drastično nepoznavanje funkcionisanja elektroenergetskog sistema ste upravo VI, gospodo iz EPS-a, koji niste u stanju da očitate brojila i pošaljete račun za struju na vreme.
    Ja i dalje čekam račun iako je prvi oktobar. Naravno da se radi o računu za avgust. Zbog svega ovoga neću stići da dobijem 5% umanjenja VAŠIM propustom iako je ceo avgust napolju bio pakao i klima je radila danonoćno.
    Ako je softver nov, onda bi trebalo da radi bolje od starog, inače što ste ga menjali?! Ako radnicima treba vremena da se uhodaju da nauče da ga koriste, onda se obuka radi PRE nego što se softver iskoristi.
    I ja sad treba da verujem preduzeću koje ne zna da očita strujomer da će znati da upravlja nuklearnim elektranama koje se najavljuju. Pa vi niste normalni. Napravili biste Černobilj 2.0 u roku od nedelju dana. Možda protiv VAS treba napraviti protest jer litijum kakav god da je, nije radioaktivan.
  • Maja

    01.10.2024 15:55
    Racuni za struju
    Bar ce nesto raditi posto tamo samo sede 1 stolica a 2 zaposleni na isto radno mesto pa se kao menjaju to sam se licno uverila
  • ligika

    01.10.2024 15:41
    Ako novi softver nije mogao da unese deo očitanih stanja kako su računi ispali astronomski, mogli su biti samo manji? To vi farbajte nekog drugog! Drugo pitanje je, zašto postoji problem samo ili u većini sa brojilima na daljinsko očitavanje, jer softver obradjuje podatke svih brojila. Ja imam staro brojilo i sve je OK, jedino što račun kasni. Račun sam dobila tek danas, ali to je nešto drugo i manje zlo!
  • Zebra

    01.10.2024 15:13
    Ima j online opcija - odgovor na reklamaciju ne postoji. Samo uživajte u svojim izborima! Biće još bolje kad pored ovih lopova krene i vracanje kredita!
  • Slovenac

    01.10.2024 15:07
    Po meni
    ste i sami krivi za to. Zasto ste mazohiste? Pa ako vam smeta kako rade, valjda imate jedno 10 snabdevaca struje, kao i mi u SLO? Pa se lepo odjavis od EPS i uzmes drugog snabdevaca koji ne krade?
  • Garancija ne funkcio

    01.10.2024 14:53
    Ko je predlozio ovaj softver
    Jel ovaj novi softver americki?
    Po preporuci preCednika kupljen? Mogao je Brnabickin brat to do sada popraviti?
  • Mile

    01.10.2024 14:42
    Svima otkaz
    Juče 30.9 dobio račun na kome piše da je izdat 20.9. Mislim da je vreme da se preCednik oglasi po ovom pitanju ako eto on lično ne može da nam na vreme očita i dostavi račune.
  • Daja

    01.10.2024 14:33
    Hahaha, otvorili još šaltera?! Pa, šta su radili svih ovih meseci u nazad sa dva šaltera? Sada odjednom ima ljudi za šalter-službu?
  • pajo patak

    01.10.2024 14:31
    jbte
    još sedam (7) šaltera; magična cifra je sedamnaest (17), Masarikova 17: ŽALITE SE VODOVODU
  • Ns

    01.10.2024 14:19
    Ns
    Kakva pljacka.Oni otvaraju saltere,a vi se zalite,kome.
  • "Kladionica"

    01.10.2024 14:14
    Traganje ispod "dna"
    Skinu el.brojilo bez ikakvog obaveštenja i zakonskog obrazca o zameni el.brojila koje su dužni da ostave makar kod mernog mesta.
    El.brojila skidaju ne ovlašćena lica, bez prisustva ovlašćenih osoba iz distribucije.
    El.brojila mesecima posle zamene nisu pregledana i plombirana,na izvolte.
    Krivični zakon prepoznaje gore navedena dela samo su institucije blokirane,pa vi izvolite "reklamirajte".
  • Novosađanka

    01.10.2024 14:04
    Obuka
    A radnici Montopa jel idu na obuku?Toj firmi ste platili milione za očitavanje brojila.
  • Ringla stara

    01.10.2024 13:55
    Postoje spiskovi od koga smeju da nameste racun a od koga ne smeju.Tako gde je tvrdo ne udaraju.Meni su probali ali....
  • Zla...

    01.10.2024 13:43
    A šalter-sala...
    ...čemu ona služi kad ljudi i po suncu i po kiši stoje u ogromnim redovima napolju? Letos klimatizovana zvrji prazna (pardon, unutra dva radnika na šalteru, dva potrošača i čuvar reda koji je "glavni")... a napolju na +40°C stotine ljudi se muče, ni krivi ni dužni. Sramota !
    To su posle Covida nastavili da rade i u bankama, PIO, RFZO.... Čije su to sale?

  • Nikola

    01.10.2024 13:16
    Očitavaju brojila na vreme?
    A zašto onda izdaju račun 24. u mesecu, to PIŠE na NJIHOVOM računu? Još očekuju da ih platimo 28. u mesecu (uzgred platio prošli 28. a oni ipak nisu dali 5% popusta)!!
    Dakle ako ga izdaju 24., nisu ga dali pošti 24. u 8 ujutro.
    Pošta treba da sortira i raznese na desetine hiljada koverti za 3 dana da bismo ga mi dobili 28., a mi treba da uzmemo 28. godišnji na poslu i čekamo poštara pred kućom da bi što pre tog istog 28. platili.
    I to je sve traje mesecima tako SAMO zbog uvođenja novog softvera?
    Pa ne uvodi se softver brenerom i hiltijem, valjda se prethodno osmisli i pripremi organizacija tranzicije. Računari izvlače ili uvlače podatke veoma veoma brzo, možda velike baze ne prenose u minutima, ali svakako ne u mesecima.
    Da li ste vi normalni?
    Neko očito niti ima plan niti ima znanje. Ali mu izgovori ne nedostaju.
    I da, narod je uvek kriv što negoduje jer šta narod zna.
  • Prevaranti

    01.10.2024 13:09
    Već 7 meseci mi odbijaju reklamaciju, iako su je prvi put prihvatili samo nisu sproveli, inace račune su povećali po 20,30 hiljada dinara
  • Kolbas

    01.10.2024 13:08
    očitani
    Pa kako u celom Vjeterniku već mesecima svi na nuli.I nisu očitavali ni za septembar.Biće veselooooo.
  • Pitanje

    01.10.2024 13:04
    Ako su u prethodnom periodu sva brojila očitana i potrošnja zabeležena, šta ti ljudi traže ispred vaših prostorija, koliko meseci treba da se žale na vaše račune i kad je sve med i mleko zbog čega otvarate sedam šaltera za reklamacije. I na kraju, logično pitanje: koga la*ete?
  • NS

    01.10.2024 13:01
    Normalni računi a ne šalter
    Ne treba nam još jedan šalter,nego ispravni računi i na vreme dostavljeni!Šta će nam još jedan šalter kad ionako malo kome uvaže reklamaciju!Tražimo normalno očitanu potrošnju i ispravne račune!A ne još jedan šalter...
  • Ja

    01.10.2024 12:38
    Ns
    Ovo je kao rešenje? Bravo!
  • Nikola

    01.10.2024 12:36
    Slikajte danas svoja brojila!
  • Mile

    01.10.2024 12:27
    Hvala lepo baš ste nam pomogli! Da ste radili svoj posao kako treba, ne bi ljudi dolazili u ovolikom broju. Da nije novinara ne biste ni ovoliku učinili!
  • Tamo vamo

    01.10.2024 12:26
    Sta je uzrok ? Ja sam dobio 40 000 racun ?????? Sta radite bree
  • distopija

    01.10.2024 12:25
    kako izgleda distopija ? Pa smrdijica posle jugoslavije.

    Za 200 godina ce se pitati kako od prosperiteta dodjes do sunovrata.

    Dobro pre sns je bio slobica ali je on uzgojio radikale.
  • Jova

    01.10.2024 12:19
    Sramota
    Sramota
  • lol

    01.10.2024 12:16
    Reklamacija mail-om
    "Ponavljaju i da reklamacije mogu da se upute mejlom."

    Hahahaha reklamacija podneta pre 2 meseca, ni a ni b od tad od doticnih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna